WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DYNASTY TRAD COSTUME
Uusia asuja on 39 hahmolle. Uudet asut kuuluvat osalle hahmoista, jotka ovat ryhmistä "Wei", "Wu", "Shu", "Jin" ja "Other 1".