WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 1
Tämä pakkaussetti tarjoaa alkuperäiset asut kaikille 65 upseerille, jotka esiintyvät DYNASTY WARRIORS 7- ja DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends -peleissä. *ALKUPERÄISTEN DW7-ASUJEN PAKKAUS 1–5 sisältyy tähän settiin.