WARRIORS: Abyss - DYNASTY WARRIORS Jin Dynasty Classic Costume Set
Tämä paketti sisältää 19 ylimääräistä DYNASTY WARRIORS -sarjan 5 Jin dynasty -sankareiden (heroes) pitämää asua. Paketti lisätään peliin ensimmäisessä maksuttomassa päivityksessä, ja se tulee saataville tutoriaalin läpäisyn jälkeen. Huomaa: voit lukea lisätietoja tämän paketin sisältämistä sankareista pelin virallisilta kotisivuilta.