Warhammer: Vermintide 2 - Light of Judgement
Light of Judgement -kokoelma sisältää kaksi premium-esinettä Sienna Fuegonasusille: Candlevane Collar -hatun ja Judge of Myrmidia -mallin. Esineitä voi käyttää Sienna Fuegonasuksen Pyromancer-uralla. Tietoa kosmeettisista esineistä: Candlevane Collar – hattu Nämä kynttilät eivät sula, kun velho on uppoutunut työhönsä. Parempi olla miettimättä, mistä ne on valmistettu. Judge of Myrmidia – malli Älä asetu poikkiteloin Myrmidian tuomareiden eteen: heidän tuomionsa ovat harvemmin mieluisia, ja liekit ovat aina osa niitä.