Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Relentless Reiklander
Relentless Reiklander -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Victor Saltzpyrelle: Candlelight Helm -päähineen ja Reikland Rover -hahmomallin. Näitä kosmeettisia esineitä voi käyttää Victor Saltzpyren Bounty Hunter -uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Candlelight Helm – päähine Kyhätty kaivajan kypärä. Tunnetaan paremmin käytännöllisyydestään kuin toimivuudestaan. Reikland Rover – hahmomalli Tämä asu on selkeän bretonnialainen, vaikkakaan keisarillinen palkkionmetsästäjä ei varmasti käyttäisi sellaista asua.