Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gotrek Gurnisson
Gotrek Gurnisson -paketti sisältää yhden Premium-ulkoasuesineen Bardin Gorekssonille: Gotrek Gurnisson -asun ja -hatun. Näitä ulkoasuesineitä voi käyttää Bardin Gorekssonin Tappaja-uralla. Tietoa ulkoasuesineestä: Gotrek Gurnisson – Asu- ja hattusetti* Näytä Vanhan maailman kuuluisimmalta tappajalta (runoilijaseuralainen ei sisälly pakettiin). * Setin osia ei voi käyttää erikseen.