Warhammer: Vermintide 2 - Acolyte of Sea & Storm
Acolyte of Sea & Storm -kokoelma sisältää kaksi kosmeettista premium-esinettä Victor Saltzpyrelle: Manann's Favour -hatun ja Redemptive One -ulkoasun. Kosmeettisia esineitä voi käyttää Victor Saltzpyren Zealot-uralla. Tietoja kosmeettisista esineistä: Manann's Favour – Hattu Pelkkä haju pystyy tappamaan päälle ryntäävän örkin. Mutta epätoivoisina aikoina on hyvä olla ateria käden ulottuvilla (esimerkiksi päässä). Redemptive One – Ulkoasu Ei ole olemassa standardisoitua itsensäruoskijan asua… mutta jos sellainen olisi, se olisi tällainen.