Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Imperial Fists Champion Pack
Kunnioita armeijakuntasi loistokasta historiaa Imperial Fists Champion Pack -pakkauksella, joka sisältää Rogal Dornin geenijälkeläisten tunnuksilla ja väreillä koristellun erityispinnoitteen Tactical-luokan voimahaarniskalle ja Plasma Incinerator -aseelle. Tämän ladattavan lisäsisällön esineitä voi käyttää vain pelin Operations- ja Eternal War -pelimuodossa. Imperial Fists Champion Pack -pakkaus kuuluu Warhammer 40,000: Space Marine 2 Season Pass -kausipassiin.