War Thunder - 1000 Golden Eagles
Golden Eagles on pelinsisäistä valuuttaa. Sitä voi käyttää premium-tilin ja muun lisäsisällön hankintaan – pelaaja voi hankkia parempia koneita, nopeuttaa miehistön kehittymistä, hankkia lisäpaikkoja hangaarissa ja reservilentokoneisiin. Valuuttaa voi vaihtaa myös Silver Lions -valuuttaan, joka on toinen pelinsisäinen valuutta. 1000 Golden Eaglesilla voit hankkia premium-tilin viikoksi, minkä ansiosta voit tienata kaksi kertaa enemmän RP sekä enemmän Silver Lions-valuuttaa kutakin taistelua kohden. Vaihtoehtoisesti voit hankkia yhden tason premium-lentokoneen. Premium-lentokoneiden avulla voit tienata enemmän RP ja Silver Lions-valuuttaa kutakin lentokertaa kohden, ja niissä on heti alusta lähtien kaikki mahdolliset parannukset.