War Robots: Frontiers – 125 WarpRealia
Sisältää 125 WarpRealia, joilla voi hankkia uusia sisältöjä War Robots: Frontiers -pelissä. Tällä pelinsisäisellä valuutalla voi esimerkiksi päivittää Battle Passia ja hankkia kosmeettisia sekä mukautusesineitä. Hanki lisää valuuttaa ja valloita Wild Ten -tähtijärjestelmä tyylillä!