Viktoriaaninen aloitussetti
Bonus esitilauksesta Tämä ladattava (DLC) sisältö sisältää seuraavat tuotteet: 500 manghir-kolikkoa Etsivän asu Victorian Vampire Outfit Lead Zeppelin -etsintätehtävä Valta-asema tuo mukanaan väkivaltaa. Keskeytyykö Cordonan hauras rauha? Etsintätehtävä alkaa vanhassakaupungissa sijaitsevalla näköalapaikalla käynnin jälkeen, lähellä vanhan kaupungin siltaa. Ensimmäisen pääasiallisen etsintätehtävän (Menneisyyden haamut) ja taisteluharjoituksen on oltava suoritettu.