Vigor - Scarlet Reaver Pack
Käännä taistelun kulku eduksesi Scarlet Reaver Packin avulla. Pengo paketista voimakkaimmat aseet sekä kiiltävimmät arvoesineet ja valmistaudu seuraavaan seikkailuusi. Legendasi kasvaa jokaisen saaliin myötä, joten varustaudu, nappaa mitä voit ja luo pelkoa vastustajiesi sydämissä, kun ryöväät Outlands-alueita! Tämä paketti sisältää: - Lord of the Seas (Scarlet Reaver) - Seafarer's Headscarf (Kastanjanruskea) - Gunner's Eye Patch (Powder Monkey) - Pouch Strap (Bountiful) - Bounty Protector (Pillager's Grasp) - 5x L85A1 + 300x ammusta (5,56x45 NATO) * Catch of the Day Skin L85A1:lle - 5x ZA M76 + 100x ammusta (7,92x57 Mauser) * Moored Skin ZA M76:lle - 5x PKM + 1000x ammusta (7,62x54) * Call of the Sea Skin PKM:lle - 10x Sawed-Off Shotgun + 50x ammusta (haulikon patruunoita) * Deckhand's Doodles Skin M14:lle - 10x Barracuda * Sharpfin Skin Barracudalle - 3x Mortar Strike - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 25x Loadout Ticket - 2000x Kruunua Tämä paketti voidaan ostaa kullakin pelitilillä vain kerran, ja se on saatavilla vain rajoitetun ajan.