Vessels of Decay
Sivilisaation loppu on koittanut ja tilalle on noussut jotakin aivan muuta. Maailman rappio on herättänyt muinaisia hirviöitä ja ne vaeltavat nyt maan päällä. Vessels of Decay on maailmantuhon jälkeiseen aikaan sijoittuva toimintaseikkailu, joka seuraa Frejan ja Mudin tarinaa. Tässä retrohenkisessä tarussa kohtaat skandinavisen mytologian ja kansantaruston olentoja, jotka asuttavat sisarusten tutkiman sivilisaation raunioita. - Dynaaminen taistelujärjestelmä: tapasi taistella – ja vihollisten kuolintapa – ovat täysin kiinni itsestäsi! - Ainutlaatuiset viimeistelyliikkeet: Jokainen uusi vihollinen on uusi tilaisuus esitellä taistelutaitojasi. Horjuttamalla vastustajiasi saat avattua tilaisuuden (kirjaimellisesti) tappaville lopetusanimaatioille ja näyttäville liikkeille. - Eeppiset monivaiheiset pomokohtaamiset: Skandinavian kansantaruston pedot eivät luovuta helpolla. Sinun on käytettävä älyäsi ja refleksejäsi niiden jahtaamisessa ja tappamisessa! - Kaunis pikseleiden, kuoleman ja rappion maailma tutkittavana: Vessels of Decay on täysin käsin luotu maailma, jonka jokainen kohtaus, tarinankäänne ja ympäristö on suunniteltu huolella ja ajatuksella. - Skandinaavinen tulkinta klassisista toimintaseikkailuista: Aikanaan modernin sivilisaation jäänteet toimivat kontrastina rauniot vallanneelle luonnolle – ja yliluonnollisuudelle. Pääset tutkimaan ainutlaatuista skandinaavista maailmaa pelissä, joka yhdistää pohjoisen harkitsevan melankolisen mielenlaadun tutkimiseen ja nopeatempoiseen toimintaan.