Versus-varasto
"Osta kymmenen Versus-buusteria, niin saat viisi ilmaiseksi! Kiihdytä edistymistäsi viidellä kertakäyttöisellä Versus Bounty -kortilla. Versus Bounty -kortit on tarkoitettu Versus-moninpelitilassa käytettäväksi, mukaan lukien botteja vastaan käytävät tilat. Palkkion suorittamisesta saa XP-buustin tai lisäkrediittejä!"