Urheiluauto raketinheittimellä
Hienostuneempaa sodankäyntiä varten voit asettua Kerner Serpente R12 -urheiluauton ratin taakse, jonka tarkat raketinheittimet on asennettu tyylikkäästi suoraan konepellille.