Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Tässä innokkaasti odotetussa jatko-osassa on uuden yhden ja usean pelaajan ominaisuudet, akrobatiikkaa, ajoneuvoja, kolmannen persoonan kameratila ja mukaansatempaava tuhoamisominaisuus. Unreal Championship -fanit voivat valitse itselleen jonkin 14 Unreal-maailman hahmosta. Niillä kaikilla on valtavat adrenaliinivoimat, jotka tekevät mahdollisiksi uudet hyökkäys- ja puolustusyhdistelmäliikkeet.