Two Point Hospital – Kampus-bonusesineet
Jos hankit tulevan Two Point Campus -pelin varhain, saat kaupantekijäisiksi kampusaiheisia esineitä, joilla voit piristää sairaalasi ilmettä. Koristele tiloja Knight's Armour -haarniskalla, laita pata porisemaan Wizardry Caudron -padalla, loihdi usean ruokalajin menu Chef's outfit -asulla... ja kuka nyt ei haluaisi omakseen hienoa Campus Jacket -takkia. Sehän vasta hyväksi terveydelle onkin, eikö vain? (Ei tarvitse vastata.)