Two Point Campus – Varhaisen ostajan etu
Jos hankit tulevan Two Point Campus -pelin varhain, saat nämä tyylikkäät bonusesineet, joilla voit koristella suurenmoisten yliopistoluomuksiesi alueen. Voit koristella puutarhan osuvasti muotoillulla U-pensaikoilla, tyydyttää tiedonjanosi Fountain of Knowledge -lähteellä (siitä ei tosin kannata juoda) ja paistatella ikioman Pearl of Wisdomin lämpimässä akateemisessa loisteessa.