Tusk
Maapallon kuolematon puolustaja Tusk suojelee maata astraaliulottuvuuden pahuutta vastaan. Kun Tuskin muistot ryöstettiin, hän antoi Gargosin kätyreineen hyökätä. Valveunestaan herättyään Tusk lähtee pysäyttämään Gargosin. Taikamiekka Warq-gramilla aseistautunut Tusk murskaa ja viiltää vihollisensa tieltään barbaarisella voimalla. Hän on päättänyt, että hyökkäys on hänen paras puolustuksensa.