TTT2-lisäkappaleet (TEKKEN 5)
Valitse TEKKEN 5 -pelin 47 kappaleesta ja luo mieleisesi soittolista! Kaikki kappaleet ovat saatavilla pelistä löytyvän TEKKEN TUNES -tilan kautta. *Tämä ladattava sisältö sisältää kappaleet, jotka löydät myös TTT2-lisäkappaleet pakkaus B:stä. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.