Truck Driver - Hidden Places & Damage System DLC
Tietoa Hidden Places & Damage System -sisällöstä Lähde tienpäälle etsimään piilotettuja paikkoja ja uusia ajoneuvoja. Aja varovasti, sillä uusi vahinkojärjestelmä esittää visuaalisen vahingon rekkasi ja muiden ajoneuvojen osumakohdassa. Voit kolmen piilotetun paikan avulla etsiä teitä ja avata saavutuksia/trophyjä. Näe liikenteessä viisi uutta ajoneuvoa, mm. hinausauto ja minibussi. Aja vastuullisesti ja tutki!