Trove - 1 600 krediittiä
1 600 krediittiä (100 bonus!) 1 Säteilevä suvereeni Käytä krediittiä myymälätuotteiden ostamiseen! Vietä säteilevät suvereenit kauppiaan keskuksessa mahtavia palkintoja varten!