TRON RUN/r - DISC-laajennuspakkaus
Tehosta TRON RUN/r -kokemustasi tällä mahtavalla lisäsisältöpakkauksella. Mukana tulee yhdeksän uutta tasoa DISC-tilaan, neljä uutta STREAM-rataelementtiä, kuusi uutta asua: Klassinen Flynn, Legacy Clu, Legacy Quorra, Rinzler, Beck ja Mara sekä kolme uutta pyörää: Quorran valopyörä, 3. sukupolven valopyörä (Evolution) ja 5. sukupolven valopyörä (Legacy).