Koe unelma Kaliforniasta tyylikkäällä junamatkailulla pelissä Train Sim World: Peninsula Corridor. Kalifornian eloisa niemimaa, joka ulottuu San Franciscosta etelään, on yhden Amerikan kiehtovimman matkustajaradan – Caltrainin – koti. Peninsula Corridor herättää eloon Caltrainin matkustajaradan toimet kattaen n. 75 km:n (47 mailin) verran maata San Franciscon 4th- ja King Streetin kulmasta San Josen Diridonin asemalle. San Franciscon ja Kalifornian Piilaakson kattava Caltrain sisältää 26 asemaa, ja se on varusteltu Caltrainin F40PH-2CAT-dieseleillä ja kaksikerroksisilla matkustajavaunuilla. Sinun tehtäväsi on pitää huoli siitä, että tuhannet työmatkalaiset pysyvät aikatauluissaan. Amerikkalainen raidejätti Union Pacific kuljettaa niemimaalla myös rahtia, ja Peninsula Corridor tarjoaakin mahdollisuuden rahdata lastia aina yhtä kiireisellä rautatiellä, kunhan hyppäät ensin Union Pacificin monipuolisen GP38-2-veturin kyytiin.