Huomaa: Train Sim World: West Somerset Railway vaaditaan erillisenä ostoksena, jotta tämän lisäosan ominaisuudet saadaan käyttöön. Vuonna 1957 tilattiin dieselsähkövetureita, jotka tulisivat käyttöön British Railwaysin eteläiselle alueelle (SR). Siihen aikaan ne tunnettiin nimellä BRCW Type 3 ja ne rakennettiin Bo-Boiksi, henkilö- ja tavaraliikenteen vetureiksi, joihin asennettiin 1 550 hevosvoiman Sulzer-moottorit, jotka kykenivät miltei 140 km/h:n nopeuteen. Niissä käytettiin myös Crompton Parkinsonin tekniikkaa, mistä ne saivat lempinimen Cromptonit. Ne mullistivat SR-palvelut ja ansaitsivat siten fanien suosion, minkä vuoksi 29 yksikköä säilytettiin. Kaksi säilytetyistä vetureista, D6566 (33048) ja D6575 (33057) ”Seagull”, ovat löytäneet paikkansa West Somerset Railwayllä, missä molemmat ovat yhä käytössä maalattuina BR:n klassisin vihrein värein. Tämä West Somerset Railwayn veturilisäosa sisältää kolme uutta skenaariota, joita voi operoida usealla Serivice Mode -palvelulla.