Huomaa: Täyden käyttökokemuksen takaamiseksi suosittelemme, että hankit itsellesi Cardiff City Network -tuotteen, joka on saatavilla erillisenä ostoksena. Rakasta tai vihaa heitä, mutta Pacers-junat ovat kolistelleet matkustajaliikenteessä ympäri Englantia ja Walesia 35 vuoden uransa ajan. Train Sim World 6 -pelissä pääset jälleen tutustumaan Cardiff City Network -lijaan ikonisen Class 142 Pacer -junan ohjaamosta käsin! Uuden, vuoden 2019 aikataulun mukaisesti voit lähteä sadoille reiteille, jotka kuljettavat sinut kaupungin alueella klassisen pomppuisessa tyyliin. Alun perin Blackpool Branches -reitiltä peräisin oleva Class 142 -juna on kunnostettu nykyaikaiseen kuntoon. Siihen on tehty sekä ulkoisia että sisäisiä parannuksia, ja mukana on kaksi Transport for Wales -väritysmallia, joita käytettiin ennen junien poistamista käytöstä vuonna 2020. Cardiff City Network -linjan omistajille myös Class 150 ja Class 153 -junat saavat uudet väritykset, jotka edustavat reittiä sellaisena kuin se oli ennen kuin junat maalattiin uuteen valko-punaiseen väritykseensä.