Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World 4 Compatible: Birmingham Cross-City Line, joka on saatavilla erikseen. Nauti haasteista West Midlands -verkoston raiteilla uusien realististen ja mukaansatempaavien maisemien parissa pelissä, joka perustuu vuoden 2023 aikatauluihin. Haastavat olosuhteet ja myöhästymiset ovat osa jokapäiväistä arkea Birminghamissa. Menneet vuodet tulevat osaksi nykypäivää 323 221 -junan kanssa. Juhlistaakseen kolmea vuosikymmentä matkustuspalvelun parissa Class 323 -juna maalattiin uudelleen alkuperäisiin Regional Railways -yhtiön väreihin. Kaluston alkuperäiset värit vihreä, sininen ja keltainen palauttavat mieliin upean 1990-luvun. Nyt voit nauttia nostalgian täyttämästä matkasta West Midlands -reittien maisemissa. Astu sisään ja matkaa vielä kerran Birminghamin raiteilla uuden pelinkehittäjän SimTrack Studiosin debyyttipelissä Centro Regional Railways BR Class 323 Add-On!