Koe ”Great Westernin” kumpuileva maasto ja viehättävä maaseutu klassisen brittiläisen dieselveturin kyydissä Rivet Gamesin West Cornwall Local: Penzance – St Austell & St Ives -reitillä. Vuonna 1867 avattu Cornish Main Line -linja kulkee maan läpi ja yhdistää Cornwallin muuhun maahan. Brunel rakensi linjan alun perin ainutlaatuiselle 7 jalkaa leveälle raideleveydelle, mutta vuonna 1892 se muutettiin käyttämään vakioraideleveyttä. Niillä alueilla, joihin päälinja ei kulje, haaralinjat palvelemaan paikallisia yhteisöjä, kuten St Ives Bay Line -linja. Sinun tehtäväsi on hoitaa eri palvelut tällä luonnonkauniilla reitillä: kuljeta matkustajia Cornishin maaseudun kautta paikallisilla palveluilla ja edestakaisin St Ivesin haaralinjaa pitkin Regional Railways BR Class 150/2:lla. Vaihtoehtoisesti voit ottaa vastaan rahtaamishaasteen BR Class 37/5:llä.