Moderni amerikkalainen rahtirautatie kaikessa loistossaan – vilkasta toimintaa, vaativa kaltevuus, tehokkaat dieselmoottorit, majesteettiset maisemat ja poikkeuksellinen historia – Union Pacificin legendaarisella Sherman Hillillä Train Sim World 2 -pelissä! Sherman Hill ulottuu 58 mailia klassisten rautatiekaupunkien Cheyennen ja Laramien välillä Wyomingissa, ylittäen vedenjakajan 8 015 jalan korkeudessa. Vuosikymmenten ajan Sherman Hill, jonka vaativa 1,5 prosenttia länteen suuntautuva kaltevuusaste vie Laramie Mountains poikki, on ollut koti Union Pacificin suurimmalle ja parhaalle veturille, tuplapinoja kuljettaville suuritehoisille dieselmoottoreille, autoille, tavalliselle rahdille, hiilelle jne. Kiipeä Union Pacificin modernin ja tehokkaan 4 300 hv:n Electro-Motive SD70ACe:n ja luotettavan 3 000 hv:n EMD SD40-2:n kyytiin ja kuljeta tonneittain tavaraa Cheyennen ja Laramien välillä.