Huomaa: Tämän lisäosan pelaaminen EI vaadi peliä Train Sim World 2: Isle of Wight. Island Line 2022: BR Class 484 EMU:n mukana tulee reitistä oma, modernisoitu versio. Isle of Wight on ainutlaatuinen, sillä se hyödyntää Lontoon metrolta vanhaksi jäänyttä kalustoa. Uusin juna oli Class 483, joka oli perujaan jo vuodelta 1938. Yli 80-vuotiaat 483:t kaipasivat pahasti korvaajaa. Ja niin tilattiin viisi Class 484:ää. Koska maanalaiset junat olivat korkeampia, reittiä jouduttiin muuttamaan uudelle kalustolle sopivaksi. Class 484:t otettiin käyttöön marraskuussa 2021. Nämä kaksivaunuiset EMU:t ovat säilyttäneet sielunsa metron työjuhtina, ja ne on modernisoitu nykyaikaisilla kabiineilla, päivitetyillä sisätiloilla, digitaalisilla reittiopastimilla ja uusilla ajovaloilla. Ohjaa modernia klassikkoa päivitetyllä Isle of Wightilla pelissä Train Sim World 2. Rytyytä Rydeen ja sujahda Shankliniin Class 484:n voimin!