Käytä moderneja ja klassisia laitteita, kun kuljetat työmatkalaisia ikoniselta Grand Central Terminalilta. Kuljeta heidät täyden Park Avenuen halki, yli Harlem Riverin ja pois New Yorkin lähiöistä pelissä Train Sim World 2: Harlem Line. Harlem Line tarjoaa jatkuvaa toimintaa Ison Omenan sydämessä. Reitti Grand Central Terminalilta kulkee Park Avenuen yllä ennen kuin saapuu Harlemin 125th Streetille. Linja jatkuu Woodlawnin ohi ja Bronx Riveriä myöten North White Plainsille. Astu kahteen Metro-Northin koneeseen, M3A ja M7A EMU:hun, ja ohjaa junia ikonisella Grand Central Terminalilla. Ota hoidettavaksesi lukuisia ajotyyppejä paikallis- ja pikajunista tyhjiin ”deadhead”-juniin, ja aja lisäksi pelipäivien junia Yankees-East 153rd Streetille.