Toy Soldiers: War Chest
Kaiserin, Starbrightin, Phantomin ja Dark Lordin armeijat Komennettavana on neljä erilaista armeijaa, joilla kullakin on omat vahvuutensa, pelityylinsä ja persoonallisuutensa. Kaiser palaa kurinalaisten 1. maailmansodan aikaisten saksalaisten joukkojensa kanssa, ja Starbright tuo söpön nallekarhuista, poneista ja keijuista koostuvan armeijansa. Skaalan toisessa päässä on Dark Lord, pahistaktikko, joka komentaa ihmisistä, hirviöistä ja lohikäärmeistä koostuvaa yliluonnollista armeijaa. Tulevaisuudesta saapuvat Phantom ja hänen aavearmeijansa ovat erittäin taitavia sissisodankäynnissä, ja heillä on aseistuksenaan tappavaa teknologiaa. Viikkosota Taistelu jatkuu viikoittain lisättävillä uusilla haastekartoilla. Suorita kaikki viisi tehtävää seitsemässä päivässä, niin saat palkintoja, kuten uusia yksikköjä, päivityksiä ja valuuttaa jatkuvasti kasvavan armeijasi tarpeisiin. Laajennettu moninpeli Kenellä on parhaat lelut? Selvitä se moninpelissä kohtaamalla ystäviesi armeijat kiihkeässä 1v1-kilpailussa. Suojelkaa lelulaatikkoa vuorotellen ja valmistelkaa erilaisia vihollisaaltoja parhaaseen hyökkäykseen. Jos mieluummin liittoudut parhaan kaverisi kanssa ja taistelet toisten tiimien leluja vastaan uudessa 2v2-tilassa, suunnittele peli-ilta. Yhteispeli verkossa ja sohvalla Liittoudu ystäväsi kanssa ja pelatkaa joku pääkampanjoista, viikkosota, selviytymistaisto tai moninpelikartta yhdessä. Peliä voi pelata samalla konsolilla jaetun näytön avulla tai voit kutsua ystäväsi pelaamaan verkossa.