Hanki tämä paketti, niin saat 500 Premium-krediittiä. Premium-krediiteillä voit ostaa peliin lisäsisältöä: voit mukauttaa Division-agenttiasi hankkimalla esim. aseskinejä, reppuskinejä ja paljon muuta!