Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Smoken Bushido-Paketti
Smoken Bushido-paketti on nyt saatavilla. Avaa rajoitettu Dragon's Breath -skini FMG-9:lle, Kamakiri-päähine ja Gunba-riipus Smokelle.