Toimintakauhu
Vaihtoehtoinen asupaketti Ultra Street Fighter IV -peliin. Sisältää uudet kauhuasut seuraaville hahmoille: Yun, Yang, Evil Ryu ja Oni. Saata vastustajat kauhun valtaan ja pelottele ystävät alistumaan!*Tämä sisältö toimii vain Ultra Street Fighter IV -pelissä.