TJ Combo
Maailmanmestarin tittelinsä puolustamiseksi TJ käytti kiellettyjä kyberneettisiä implantteja. Kun hänen tekonsa paljastui, hän menetti tittelinsä ja hänen maailmansa meni murskaksi. TJ päätti kuitenkin puhdistaa maineensa ja palata huipulle. Hän repi irti kyberneettiset implanttinsa ja palasi taisteluun. TJ Combon hahmo on mukana Season 2 Combo Breaker- ja Season 2 Ultra Edition -versioissa.