Thunder
Thunder kulkee tietään yrittäen selvittää kadonneen veljensä kohtalon. Pelattava Killer Instinct -hahmo. HUOMAUTUS: Thunder-hahmo on mukana Combo Breakerissä ja Ultra Editionissa.