Thronebreaker: The Witcher Tales
Thronebreaker on yksin pelattava roolipeli, joka sijoittuu The Witcher -maailmaan. Siinä yhdistyvät tarinaa seuraava tutkinta, ainutlaatuiset pulmat ja taistelu korttipakalla. Pelin ovat kehittäneet The Witcher 3: Wild Huntin kenties ikonisimpien hetkien aikaansaajat, ja sen juoni keskittyy ruhtinaalliseen ja sodassa kokeneeseen kuningatar Meveen, joka hallitsee Lyrian ja Rivian pohjoisia kuningaskuntia. Nilfgaardin invaasion uhkaamana Meven on jälleen lähdettävä tuhon ja koston synkälle sotapolulle.