Thief of Thieves: Season One
Thief of Thieves: Season One päästää pelaajan kissavarkaan kenkiin, ja tekemään huikeita kansainvälisiä keikkoja hiiviskelyn, sosiaalisen manipuloinnin sekä tiimikavereiden avulla. Robert Kirkmanin palkittuihin sarjakuviin perustuva Thief of Thieves: Season One on tarina ryöstöistä ja niitä tekevistä ihmisistä. Tämä on Celian, mestarivaras Redmondin oppilaan, hetki loistaa ja nousta itsekin mestariksi. Celia päätyy mokatun keikan seurauksena Eurooppaan, jossa hän pääsee osaksi uutta tiimia värikkään rikosaallon merkeissä. Tutustu tiimiin, valitse lähestymistapasi kentällä, mutta ole varovainen - valinnoillasi voi olla dramaattisia seuraamuksia. Uusi manner ja uusi tiimi, löytyykö sinulta mitä homma vaatii?