They Came From the Sky 2
Valmistaudu nostalgiseen, 1980-luvun pelikonsoliklassikoiden inspiroimaan arcade-toimintaan, jossa pelaat maapallon jälleen paniikkiin saavaa uhkaa ulkoavaruudesta! They Came From the Sky 2 on nopeatempoinen arcade-peli, jossa astut jättimäisen alien-robotin kuoriin. Loputtomasti uudelleenpelattavassa pelissä on yli 20 eri tyyppistä vihollista ja 50 piilotettua artefaktia etsittäväksi. Viimeinkin tilaisuus kaapata monenlaisia ihmisiä ja valmistaa mehevän herkullista ihmissmoothieta! Ominaisuuksia * arcade-toimintapeli * retrotunnelmaa luova pikselitaide * yli 20 vihollistyyppiä ja 50 artefaktia * uusia avattavia aseita * tuhoa ihmiskunta!