Strecker SxS 20G: 12-kaliiperisen haulikon 20-kaliiperinen pikkusisko, jonka hitaammat ammukset ja keveys mahdollistavat pienen rekyylin. Tähtäinyhteensopivuus: Rautatähtäimen lisäksi Strecker SxS 20G tukee kahta optista tähtäintä – viherpistetähtäintä ja punapistetähtäintä. Ammukset: 20-kaliiperiset lintuhaulit sopivat maalla elävien lintujen metsästykseen. 20-kaliiperiset haulit sopivat pienriistan ja haittaeläinten metsästykseen. 20-kaliiperiset täyteiset ovat monikäyttöisiä ja tehokkaita. Houkuttimet: Kolme mittatilaustyönä maalattua täysikokoista kaavetta, jotka harhauttavat epäluuloisimmatkin kanadanhanhet. Kun asetat kaaveet valmiuteen, ne kasvattavat mahdollisuutta, että hanhia erottautuu korkealla lentävistä parvista ja laskeutuu. Incognito Deluxe Layout Blind -maastonaamiointi: Erinomainen peltopiilo laidunmailla tai pelloilla käytävään lintujahtiin. Käyttövalmiiksi asetettuna peltopiilo tarjoaa näkösuojan metsästäjille, jotka haluavat yllättää riistalinnut täysin.