Valmiina vaeltamaan? Mennään! Seasoned Hunter -kokoelmasta löytyy kaikki, mitä tarvitset selviytyäksesi ja menestyäksesi theHunter: Call of the Wildin laajassa maailmassa. Kun sinulta löytyy laaja kattaus aseita, uskollinen ajokoira ja High-Tech Hunting Pack, olet valmiina selviytymään kaikesta, mitä maailma tuo tullessaan – oli kyseessä hohtava Silver Ridge Peaks tai upea Vurhonga Savanna. Tämän kokoelman sisältö: theHunter: Call of the Wild -peruspeli: Et ole koskaan kokenut theHunter: Call of the Wildin kaltaista metsästyspeliä. Sukella tunnelmalliseen avoimeen maailmaa, joka kuhisee elämää: majesteetillisista aidonkaltaisista eläimistä yläpuolellasi saalista vaaniessa kahiseviin lehtiin. Voit metsästää yksin tai lähteä jahdille kavereidesi kanssa. Muista kuitenkin, et ole ainoa vierailija tässä maailmassa, olet elävä ja hengittävä osa sitä. Bloodhound: Luo side uuteen kumppaniisi, joka kestää läpi elämän! Anna karvaisen kaverisi auttaa sinua haavoittuneiden saaliiden verijälkien jäljittämisessä samalla, kun se pitää sinulle seuraa polulla. Modern Rifle Pack: Laajenna asearsenaaliasi upouudella modernien kiväärien kokoelmalla! Metsästit sitten pientä riistaa tai hurjia suurpetoja, nämä monikäyttöiset puoliautomaattiset kiväärit pitävät huolen tarvittavasta tulivoimasta. Jokaiselle kiväärille löytyy kaksi toisistaan eroavaa skiniä, ja ne ovat yhteensopivia monien eri kiikaritähtäinten kanssa. Weapon Pack 1: Metsänvartijat Connie, Doc ja Alena ovat vastaanottaneet aselähetyksen: Virant .22LR Semi-Automatic Rifle, Crosspoint CB-165 ja Houyi Recurve Bow. Weapon Pack 2: Uusi aselähetys toimitettiin juuri metsänvartijoillemme, ja he haluavat esitellä kolme mahtavaa lisäystä arsenaaliisi. Kokeile ottaa käyttöön Grelck Drilling Gun, Solokhin MN1890 ja Mangiafico 410 / 45 Colt Revolver. High-Tech Hunting Pack: Salavihkainen metsästys ei ole koskaan ollut helpompaa, kiitos Night Hunting Packin. Voit valikoitujen huipputyökalujen avulla jäljittää kohdettasi tarkasti pimeässä. Silver Ridge Peaks: Kullankaivajille aiemmin kuulunut Silver Ridge Peaks toimii nyt isäntänä niille, jotka etsivät jotain muuta kuin arvometalleja. Jäljitit sitten kalkkunoita laaksossa tai horisontissa siintävää vuorivuohta, Coloradon erämaan komeutta on vaikea vastustaa. Vurhonga Savanna: Vurhonga Savanna kaipaa apuasi! Kulje pensasarolla, tutustu jokimaisemiin ja matkaa reheville savanneille ottaessasi metsänvartijan roolin ja suojellessasi maata salametsästäjiltä ja muilta potentiaalisilta vastoinkäymisiltä. Tällainen tilaisuus osuu kohdalle harvoin, joten pakkaa matkalaukkusi – Afrikka kutsuu!