Pumppaa, käännä, avaa ja laukaise. Käytössäsi on kolme tuntumaa korostavaa metsästysasetta. Klassisten suosikkien uusia versioita – mukana vipulukkokivääri, nopeasti ladattava pumppukivääri ja kevyt, helposti kannettava taitettava haulikko. Metsästäjät osaavat arvostaa tätä huolella valikoidun asemalliston suomaa monipuolisuutta varustuksessaan. ANANTHA ACTION .22 -VIPULUKKOKIVÄÄRI Anantha Action tarjoaa modernia ja tyylikästä viimeistelyä sekä putkilippaan – se antaa tuntumaltaan täysin uudenlaisen näkökulman klassiseen vipulukkokivääriin. Suunniteltuna .22 Magnum -patruunoille sen nopea ja luotettava uudelleenlataus tekee hetkessä pienriistan metsästyksestä entistä tehokkaampaa. FROST .257 -PUMPPUKIVÄÄRI Tarkkuudestaan tunnettu Frost-pumppukivääri on tehokkaan ja sulavaliikkeisen toiminnallisuuden täydellinen esimerkki. Sen nopealatauksinen .257-patruunoille suunniteltu lipas tekee siitä varteenotettavan vaihtoehdon metsästäjille, jotka kaipaavat vaihtelua varustukseensa. Lisäksi se on mainio täydennys keskikokoisen riistan metsästykseen. TAITTUVA GIDDINGS SSC .410 COYOTE -HAULIKKO Sekunneissa taitetusta käyttövalmiiksi muuntautuva, reppuun sopiva Giddings on monipuolinen ja kevyt lisä varustukseesi – se varmistaa, että olet valmiina reagoimaan, kun metsästystilaisuus osuu kohdalle. .410-kaliiperisten patruunoiden valikoima ei rajoitu enää vain pienhaulipanoksiin, vaan sisältää nyt myös karkeahauliset panokset ja täyteiset, jotka on suunniteltu tehokkaaseen pienriistan ja keskikokoisen saaliin kaatoon.