Tervetuloa New Englandin vuorille! Nappaa varusteesi ja valmistaudu tutkimaan majesteetillisia Appalakkeja. Ota mittaa uudesta ”Great Onesta”, löydä kolme uudistettua eläintä ja käy katsastamassa vanhaa ystävää tässä kauniissa kohteessa. Metsästä henkeäsalpaavissa ympäristöissä Noin neljännesosan New Hampshiren osavaltiosta sekä osan läntisestä Mainesta kattavat ”valkoiset vuoret” sijaitsevat Pohjois-Appalakeilla. Jylhiä ja vaihtelevia maisemia sisältävä kartta tarjoaa metsästäjille upean uuden alueen tutkittavaksi. Vietä aikaa metsässä, joen luona tai järvenrannalla. Etsi sitten hyvä suojapaikka, josta voit tarkkailla villieläimiä – ja vain nauttia täydellisestä rentoutumistilaisuudesta ja ainutlaatuisesta ympäristöstä… Löydä uudistettuja saaliita ja rikas maaseutu Metsästäjillä on ylämailla ja New Englandin vuorten metsissä ainutlaatuinen tilaisuus saada katsekontakti kolmeen ”Great Oneen”. Alue sisältää sen lisäksi kauniisti uudistettuja saaliita. Näihin parannuksiin voi tutustua ylvään valkohäntäpeuran, kauniin ketun ja majesteetillisen hirven muodossa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että niiden löytäminen olisi helppoa, sillä niille on luotu valtavan monimuotoinen ympäristö, jonne ne voivat piiloutua. Vanhat metsät, virtaavat vedet ja jäätiköiden muovaama maasto tarjoaa taustan lehtimetsille ja dramaattisille kielekkeille. Odotat villieläimiä sitten alppiniityillä tai lehti- ja havumetsissä New Englandin vuoret tarjoavat sinulle tilaisuuden ottaa rennosti. Suunnittele matkasi ja taktiikkasi New Englandin vuoret kuhisevat elämää. Metsästäjien täytyy suunnitella huolella, milloin he lähtevät huipuille. He voivat tavoitella ”Great Onea” tai vain vaeltaa erämaata tutkien. Pelaajat voivat myös muokata suosikkiaseidensa ulkonäköä kahdella mukana tulevalla ulkoasuesineellä, mikä antaa niille täysin newhampshirelaisen ilmeen. Se on täydellinen tapa esitellä muokattuja varusteita ennen vaikeasti löydettävän ja kallisarvoisen saaliin etsimistä.