Greenhorn-kokoelma soveltuu täydellisesti metsästäjille, jotka kaipaavat etumatkaa jahtipolulla. Tutki theHunter: Call of the Wildin luonnonsuojelualueita mönkijällä, tutustu uskolliseen ajokoiraasi ja kokeile Modern Rifle Packin, Weapon Packs 1:n ja 2:n sekä High-Tech Hunting Packin moninaisia varusteita. Ole valmiina kaikkeen, mitä luonnonsuojelualue tarjoaa! Tämän kokoelman sisältö: theHunter: Call of the Wild -peruspeli: Et ole koskaan kokenut theHunter: Call of the Wildin kaltaista metsästyspeliä. Sukella tunnelmalliseen avoimeen maailmaan, joka kuhisee elämää: majesteetillisista ja aidoilta vaikuttavista eläimistä yläpuolellasi kahiseviin lehtiin. Voit metsästää yksin tai lähteä jahdille kavereidesi kanssa. Muista kuitenkin, et ole ainoa vierailija tässä maailmassa, olet elävä ja hengittävä osa sitä. ATV: Luonnonsuojelualueiden täyttä tutkimusta varten metsänvartijat ovat hyväksyneet mönkijöiden (ATV) käytön. Mönkijöiden avulla metsästäjät sekä vaeltajat voivat löytää lisää kauniita piilopaikkoja – ja pitää hauskaa sitä tehdessä! Bloodhound: Luo side uuteen kumppaniisi, joka kestää läpi elämän! Anna karvaisen kaverisi auttaa sinua haavoittuneiden saaliiden verijälkien jäljittämisessä samalla, kun se pitää sinulle seuraa polulla. Tents & Ground Blinds: Luonnonsuojelualueen metsänvartijat Connie ja Doc ovat saaneet lastillisen uusia varusteita, mukaan lukien teltan ja maastopiilon. Ne sopivat täydellisesti metsästämiseen sekä Hirschfeldenissä että Layton Lake Districtillä. Modern Rifle Pack: Laajenna asearsenaaliasi upouudella modernien kiväärien kokoelmalla! Metsästit sitten pientä riistaa tai hurjia suurpetoja, nämä monikäyttöiset puoliautomaattiset kiväärit pitävät huolen tarvittavasta tulivoimasta. Jokaiselle kiväärille löytyy kaksi toisistaan eroavaa skiniä, ja ne ovat yhteensopivia monien eri kiikaritähtäinten kanssa. Weapon Pack 1: Metsänvartijat Connie, Doc ja Alena ovat vastaanottaneet aselähetyksen: Virant .22LR Semi-Automatic Rifle, Crosspoint CB-165 ja Houyi Recurve Bow. Weapon Pack 2: Uusi aselähetys toimitettiin juuri metsänvartijoillemme, ja he haluavat esitellä kolme mahtavaa lisäystä arsenaaliisi. Kokeile ottaa käyttöön Grelck Drilling Gun, Solokhin MN1890 ja Mangiafico 410 / 45 Colt Revolver. High-Tech Hunting Pack: Salavihkainen metsästys ei ole koskaan ollut helpompaa, kiitos Night Hunting Packin. Voit valikoitujen huipputyökalujen avulla jäljittää kohdettasi tarkasti pimeässä.