Nappaa varusteesi, mennään! Essentials-sisältökokoelmasta löytyy kaikki alkuunpääsyssä tarvittava. Käy ajelemassa mönkijällä, vaella uskollisen ajokoirasi ja upouuden kiväärisi kanssa ja aseta voitonmerkkisi Saseka Safari Trophy Lodgessa kaikkien nähtäville. Conni ja Doc ovat jopa onnistuneet saamaan käsiinsä teltan ja maastopiilon, jotka sopivat täydellisesti Hirschfeldenin ja Layton Lake Districtin tutkimiseen. Tämän kokoelman sisältö: ATV: Luonnonsuojelualueiden täyttä tutkimusta varten metsänvartijat ovat hyväksyneet mönkijöiden (ATV) käytön. Mönkijöiden avulla metsästäjät sekä vaeltajat voivat löytää lisää kauniita piilopaikkoja – ja pitää hauskaa sitä tehdessä! Tents & Ground Blinds: Luonnonsuojelualueen metsänvartijat Connie ja Doc ovat saaneet lastillisen uusia varusteita, mukaan lukien teltan ja maastopiilon. Ne sopivat täydellisesti metsästämiseen sekä Hirschfeldenissä että Layton Lake Districtillä. Bloodhound: Luo side uuteen kumppaniisi, joka kestää läpi elämän! Anna karvaisen kaverisi auttaa sinua haavoittuneiden saaliiden verijälkien jäljittämisessä samalla, kun se pitää sinulle seuraa polulla. Saseka Safari Trophy Lodge: Oletko etsinyt paikkaa voitonmerkkiesi ja suosikkiaseidesi esittelylle? Saseka Safari Trophy Lodgen myötä sinun ei tarvitse enää etsiä. Tämä nykyaikaisen vaatimaton safarimökki löytää kauneuden yksinkertaisuuden kautta. Saseka Safarin puu- ja olkisisustus tarjoaa täydellisen näyttämön voitonmerkkiesi esittelylle. Modern Rifle Pack: Laajenna asearsenaaliasi upouudella modernien kiväärien kokoelmalla! Metsästit sitten pientä riistaa tai hurjia suurpetoja, nämä monikäyttöiset puoliautomaattiset kiväärit pitävät huolen tarvittavasta tulivoimasta. Jokaiselle kiväärille löytyy kaksi toisistaan eroavaa skiniä, ja ne ovat yhteensopivia monien eri kiikaritähtäinten kanssa.