SABER 4X4: SABER 4X4:llä kuljet vaikeassa maastossa mukavasti ja tyylikkäästi. Nauti mahtavasta tunteesta, kun ajat mönkijällä hurjaa vauhtia pelloilla, soilla ja kukkuloilla. Mönkijä sopii hyvin luonnonsuojelualueilla seikkailuun ja matkantekoon nopealla ja hauskalla tavalla. SABER 4X4 -mönkijän voi kutsua ilmaiseksi mihin tahansa erämökille tai teltalle. Kimppakyyti SABER 4X4:llä Tämän lisäsisällön omistajana voit ajella mönkijällä yhdessä ystäviesi kanssa moninpelissä. Isännöimällä peliä tai liittymällä peliin jokainen osallistuja voi kutsua ja ajaa ajoneuvoilla. Kaikki voivat tutkia metsästysaluetta yhdessä tai yksin sinun ansiostasi. Kun kaikki lisäsisällön omistajat ovat poistuneet moninpeli-istunnosta, uusia ajoneuvoja ei voi kutsua, mutta jäljellä olevat ajoneuvot säilyvät moninpeli-istunnon loppuun asti. SABER 4X4:llä ajaminen Halusitpa sitten uppoutua ajamiseen täysin hahmon näkökulmasta tai nähdä ympäristöön kokonaan takanäkymästä, SABER 4X4:llä se onnistuu. Voit vaihtaa kuvakulmaa napin painalluksella (oletuksena C-näppäin), ja se tallennetaan tulevia ajeluja varten. Esittele mönkijääsi jokaisesta kulmasta takanäkymästä tai esittele ajotaitojasi hahmon näkökulmasta. Odotamme innolla, että pääsemme näkemään aikaansaannoksesi! Jade, crimson ja charcoal SABER 4X4:stä on kolme eri värivaihtoehtoa: jade, crimson ja charcoal. Jokaisella metsästäjällä voi olla kerrallaan aktiivisena yksi ajoneuvo, eikä ajoneuvon noutaminen tai kutsuminen maksa mitään. Lähtisitkö tänään ajelulle mieluummin karmiininpunaisella mönkijällä? Sinä päätät.