The Yakuza Remastered Collection
Juhlista Kazuma Kiryun saagaa Yakuza 3:n, 4:n ja 5:n upeasti uusituilla versioilla. Koe uusittu sisältö ja päivitetyt käännökset 1080p:n tarkkuudella ja 60 kuvan sekuntinopeudella. Kamurochon yöelämä ei ole koskaan näyttänyt näin upealta.