The Surge 1 & 2 - Dual Pack (PC)
Tämä paketti sisältää The Surge- ja The Surge 2 ‑peruspelit. The Surge Tervetuloa! Tämä on CREO, maailman pelastava megakorporaatio! Menetit tajuntasi katastrofaalisessa tapahtumassa ensimmäisenä työpäivänäsi. Heräät kompleksin tuhotussa osassa voimahaarniskaan puettuna. Seonneet robotit, mielipuoliset augmentoidut työkaverisi ja villiintynyt tekoäly - kaikki haluavat sinut hengiltä. The Surge 2 Tutki valtaisaa hävitettyä Jericho Cityä selviytymisesi tähden. Taistele brutaalin armottomissa kohtaamisissa ja varasta vastustajien varusteita viiltämällä ja repimällä heidän raajojaan irti. Varusteet kasvattavat voimiasi, jotta pystyt kohtaamaan kaikkein pelottavimmat ja uhkaavimmat vastukset.