The Plane Effect Demo
Pelaa Solon seikkailun 30 ensimmäistä minuuttia… Ajan ja mielen nyrjäyttävä seikkailupeli… On viimeinen työpäiväsi. Aika leimata kellokortti ja suunnata kotia kohti. Arkesi yläpuolella väijyy sortoa tihkuva kosminen anomalia, joka on saapunut jostakin kaukaa. Olet vain avuton kosmoksen asukki ja tiedät, että sinun on palattava perheesi pariin niin nopeasti kuin suinkaan mahdollista. Selvitä tiesi kotiin hinnalla millä hyvänsä… Kulkiessasi dystooppisen kaupunkimaiseman halki huomaat, ettei kaikki ole aivan kohdallaan. Kestikö kotimatka aina näin kauan? Muodostivatko kadut aina tällaisia sokkeloita? Missä ”koti” edes on? Tiedät vain, että sinun on ponnisteltava eteenpäin. Sinun on vain jatkettava. Kulje dystooppisen yhteiskunnan halki Navigoi kuvankauniiden, yksityiskohtaisten ja kummallisten maisemien lomassa ja ratko epätavallisia pulmia, jotta Solo pysyy liikkeessä alueelta alueelle. Pelaajat voivat ratkoa pulmia vaihe vaiheelta ilman vihjeitä, tai he voivat saada mahdottomaan matkaansa pientä vetoapua aputilan avulla. Pahaenteinen olevaisuus on aina kannoillasi. Pidä Solo liikkeessä. Eteenpäin. Kohti perhettä, kohti kotia. Älä pysähdy, älä käänny ympäri. Tarkkaillaanko Soloa?